torsdag 5 januari 2017

Challenge accepted

När man tror att man inte kan bli sjukare så blir man just det. Vaknade upp totalt slutkörd idag. Var på den nivån att jag knappt orkade ta mig till köket och fixa te. Trots extremt dåligt mående så har jag tvingat mig till att orka en hel del. Åkt och handlat, duschat, lagat mat, städat lite på mitt rum, gått ut med Bus och pluggat. Omänskligt att jag orkat allt det.

Nu ska jag inte röra mig ur fläcken utan ligga i soffan under täcket hela kvällen och heja fram Sverige i bronsmatchen. Imorgon har jag blivit utmanad på Bean Boozled. Har sett hur många klipp på det som helst på Youtube och tänkt att det inte kan vara så farligt men antar att jag får äta upp det senare, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)