onsdag 11 januari 2017

Gimme a break

This lady needs a big fat break. Vet inte hur smart man är när man tackar ja till två heldagar på jobbet dagarna innan man har tenta men jag kunde inte låta bli. Behöver lite timmar och dessutom tycker jag det är så roligt att hänga med alla sköna människor på jobbet. Dessa två dagar har dock varit fullspäckade från det att klockan ringer på morgonen tills jag somnar. Jag har seriöst pluggat mig till sömns de senaste kvällarna. Tentan är imorgon och jag pendlar mellan att känna panik och whatever-orkar-inte-bry-mig. Oavsett hur det går imorgon så är jag glad att det är över för dessa dagar har inte varit nådiga alltså.


På tal om annat så har jag funderat på att publicera min bucket list här på bloggen. Jag har faktiskt en komplett lista med 100 saker att göra innan jag dör, varav 20 faktiskt redan är avbockade. Hade det varit kul? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)