onsdag 4 januari 2017

Sjuksysselsättning

Trodde förkylningen skulle vara bättre idag men icke. Hade obligatoriskt seminarium idag så det var bara att pallra sig till skolan ändå, var sååå nära att däcka när klockan ringde men I made it! Nu är det bara tentaplugg hemma som gäller fram till på torsdag nästa vecka när det är dags att skriva prov. Har en känsla av att den här tentan är en jag skulle kunna faila på, har inte haft världens bästa motivation på senaste tiden, men får försöka nöta så gott det bara går.

Förövrigt har jag och mitt febertrötta huvud spenderat tid i sängen framför The Sims 4. Laddade ner det idag och håller precis på att lära mig alla nya funktioner. Gubben är färdigdesignad och klar och snart också mitt groteskt fula hus, haha. Jag har bestämt mig för att inte fuska utan jobba mig rik, det är mycket roligare så.

Annars är det också hockeykväll som gäller så klart. Sverige - Kanada, kommer förmodligen bli en spännande match!

2 kommentarer:

  1. Var besatt av de gamla simsspelen (runt år 2002) Men de senare, som sims 3 så hade det varit mer roligt i början, men tråkigare, när man väl byggt upp självaste huserna osv... haha

    Men hoppas att du mår bättre under allt simspelande här! :)

    SvaraRadera
  2. Strongt att du pallade med seminariet!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)