torsdag 20 april 2017

Tillbehör till dina teknikprylar

Jag tänkte, i samarbete med 24.se, tipsa om deras hemsida för er som är tekniknördar precis som jag (vem är inte i dagens tekniksamhälle). 24.se är ett företag som erbjuder tillbehör till hemelektronik, så som datorer, kameror, surfplattor och mobiltelefoner. 24.se fyller i år 25 år och är störst på mobiltillbehör. Bra att veta är att de har 30 dagars öppet köp, låg fraktkostnad, snabb leverans och 400 000 nöjda kunder.

Kameror och foto är ju mitt största teknikintresse och även min nisch på bloggen och därför intresserar den kategorin mig mest. Här finns alla slags tillbehör man kan tänka sig behöva, så som till exempel stativ, kameraväskor, filter, blixtar, minneskort, ljustält, fjärrutlösare och studiobelysning. Nästa inköp till min egen kamerautrustning kommer att bli studiolampor eller möjligtvis ett ljustält så att jag kan fota även när det skymmer och blir mörkt ute. Ljuset är ju A och O, det är det själva fotografierna är uppbyggda av.


Är du i behov eller intresse av nya tillbehör till din mobiltelefon, kamera, dator eller surfplatta så är det alltså värt att ta sig en kik på 24.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)