torsdag 20 april 2017

Tussilago

Min dag idag består av plugg, redovisningsträning, lite övningskörning, energidryck och sluta röka-preparat, och att packa resväskan inför en vecka i Värmland. Har dessutom haft en del jobb med bloggen att göra. Ber om ursäkt om det blir mycket samarbetsinlägg just nu men jag kan tyvärr inte styra över när de ska komma upp hur jag vill. Hoppas ni förstår!

Annars så har jag faktiskt haft tid att rasta kameran lite nu när jag slutat röka och varit så extremt rastlös. Igår plockade jag mina första tussilagos (giv mig våååår) och myste med min böna bland annat.

8 kommentarer:

  1. Vad kul att du har fått en massa samarbeten och vilken söt vovve! <3 Kramis

    SvaraRadera
  2. Åh tussilago :). Sånt fint vårtecken verkligen :).
    Spännande med resa också :D

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en fortsatt bra kväll<3

    SvaraRadera
  4. Hade gärna också velat ha körkort. Men fått panik de 3 omgångar, som jag övningskört! SUCK
    Men så kul att du ska dra till Värmland då. Hoppas du får en trevlig resa! :)


    SV: Ja, Marabous Salta mandlar är bra mycket godare, än Fudge havssalt. Skulle t.o.m. säga det att just salta mandlar, är en av Marabous bästa "mästerverk" utav de smaksatta chokladen de gjort.

    SvaraRadera
  5. Åååh vad härligt med vårtecken :D :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)