onsdag 14 juni 2017

Mina två fina

Det har slagit mig några gånger den senaste tiden hur jäkla lycklig jag är. Jag vet inte om jag är inne i en sån där "nykär"-period som singlar brukar hata att se och läsa om men ibland känns det som att jag håller på att spricka av lycka, glädje, kärlek. Kärlek till både min pojkvän och min vovve. Mina två pojkar i livet. Som alltid får mig att skratta, som är så fina rakt igenom på alla sätt och vis, som jag saknar inom orimligt kort varsel när jag inte är med dom, som ibland får mig att stanna upp mitt i vad jag eller vi nu än gör och tänka på hur lyckligt lottad jag är och hur tacksam jag är som får ha dom i mitt liv. Och ja, som ibland kan vara riktiga drygskåp och ibland gör mig smått galen. Men att jag ändå älskar dom för det. För att dom är egna, men ändå delvis mina.

Vet inte vad det här är för konstigt inlägg egentligen, haha. Ibland bara måste jag skriva. Få ut en hel massa tankar och känslor som inte får plats i min kropp, för att bägaren annars rinner över. Ett hopkok av kärleksförklaringar till en kille och till en hund. Något weird kanske men idag är jag extra tacksam över just dessa två. Jag är en kär tönt och en fånig matte som pratar med sin hund på bebisspråk. Men får det mig att må så här så är det alla gånger värt det. ❤️

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att det var ett jättefint inlägg <33

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja men visst är dom roliga!<3

    SvaraRadera
  3. Inget konstigt inlägg det där! Visar bara på vad som gör dig glad och lycklig i livet :)
    Och ja, detta med "drygskåp" är ju bara bra det. För ingen är ju perfekt ;)

    SV: Mmm, jag har bara ätit riktig Radiokaka innan. Smakar som en blandning mellan Ischoklad och Kitkat typ.
    Och för mig som ogillar kokos. Så verkade detta spännande. Kanske tar provsmak på denna kaka, när som jag har tillfälle för det ;)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)