måndag 19 juni 2017

Veckans schema

Blev spontant inringd på jobb imorse så dagen har gått åt till både jobb och jobbmöte. Imorgon har jag min första körlektion av fem som ska avklaras de närmaste två veckorna. Är lite nervös, säkert för att jag aldrig haft någon körlektion på körskola innan (förutom en kort lektion för några år sen när jag knappt visste vad en bil var), men förhoppningsvis går det bra. Brukar alltid vara nervös i onödan. Ska bli skönt att nöta lite stadstrafik iallafall. Min vecka ser ut som följer:

Måndag
Jobb 10:30 - 15:00
Jobbmöte 15:00 - 17:00

Tisdag
Körlektion 10:10 - 10:50
Jobb (kontaktperson) 15:00 - 17:00

Onsdag
Körlektion 10:10 - 10:50

Torsdag
Jobb 08:00 - 15:00

Fredag
Mot Värmland över midsommarhelgen (som det ser ut just nu)

Lördag:
-

Söndag
Åka hem från Värmland

 Me this morning.
Daniels goda lax- och kräftpasta vi åt igår.

5 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)